Opmerkingen / suggesties / klachten

Logo

 

 

 

 

 

 

 

Wij stellen alles in het werk om het de bewoner zo aangenaam mogelijk te maken en zijn bereid om onze werking waar nodig bij te sturen.

 

Heb je suggesties, bemerkingen of klachten, dan kun je:

  • hiermee steeds terecht bij mevrouw Rita Commeene, kwaliteitscoördinator
    telefonisch: 051/33.80.26
    per mail : klachten@wzcdeplataan.be
    bureel : in het atrium op de eerste verdieping.
  • gebruik maken van het klachtenformulier

 

Wij verbinden ons er toe:

  • elke klacht te registreren
  • elke klacht te onderzoeken
  • te reageren op elke klacht
  • de oorzaken van de klacht weg te nemen
  • preventieve maatregelen te nemen om in de toekomst klachten te voorkomen

 

Het wzc De Plataan garandeert dat tegen de indiener van de klacht, zijn familie of zijn bezoekers geen enkele maatregel zal genomen worden en dat tegen de geringste onheuse bejegening daadwerkelijk zal opgetreden worden.

 

Ook kun je terecht bij De Woonzorglijn met al je vragen en klachten over ouderenzorgvoorzieningen.
Dit meldpunt is te bereiken:

  • telefonisch op 078/15.25.25
  • via email woonzorglijn@vlaanderen.be

De Woonzorglijn zal op elke vraag of probleem een passend antwoord proberen te bieden. De Woonzorglijn werkt daarvoor nauw samen met het team Ouderenzorg van het Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid en met de Zorginspectie.

 

 

Contact

wzc De Plataan
Meensesteenweg 74
8870 Izegem

051/33.80.22 051/33.80.20 Contacteer ons